Ik ben het niet eens met de vordering

Heeft u post ontvangen waar u het niet mee eens bent? Heeft u al betaald en wilt u daar bewijs van sturen? Bij Invoned helpen we u stap voor stap, afhankelijk van uw situatie. Lees verder voor onze richtlijnen en meer informatie. 

 

Ik heb al betaald

Als u al aan Invoned heeft betaald, hoeft u niets meer te doen. Wij zorgen ervoor dat uw betaling goed wordt geregistreerd en we vragen u niet meer om extra betalingen. Het is wel belangrijk dat u controleert of het bedrag dat u heeft betaald hetzelfde is als het bedrag dat in de brief staat die u heeft ontvangen. 

Graag ontvangen wij een bewijs van uw betaling. Wat moet hier opstaan?

  • Hoeveel geld u heeft betaald;
  • Het rekeningnummer waar u het geld naar heeft overgemaakt;
  • Op welke datum u het geld heeft overgemaakt;
  • Het betalingskenmerk. 

Dit bewijs van betaling helpt ons om uw gegevens beter te verwerken.