Ik ben het niet eens met de vordering
Heeft u post ontvangen waar u het niet mee eens bent? Heeft u al betaald en wilt u daar bewijs van sturen? Bij Invoned helpen we u stap voor stap, afhankelijk van uw situatie. Lees verder voor onze richtlijnen en meer informatie.
Ik heb al betaald
Als u al aan Invoned heeft betaald, hoeft u niets meer te doen. Wij zorgen ervoor dat uw betaling goed wordt geregistreerd en we vragen u niet meer om extra betalingen. Het is wel belangrijk dat u controleert of het bedrag dat u heeft betaald hetzelfde is als het bedrag dat in de brief staat die u heeft ontvangen.
Graag ontvangen wij een bewijs van uw betaling. Wat moet hier opstaan?
- Hoeveel geld u heeft betaald;
- Het rekeningnummer waar u het geld naar heeft overgemaakt;
- Op welke datum u het geld heeft overgemaakt;
- Het betalingskenmerk.
Dit bewijs van betaling helpt ons om uw gegevens beter te verwerken.
Was deze informatie nuttig?